راه اندازی ۶ پایگاه هلال احمر سال گذشته در همدان 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان گفت: پارسال ۶ پایگاه هلال احمر به شمار پایگاه‌های موجود اضافه شد.

علی سنجربگی گفت: این پایگاه‌ها در جاده‌های قهاوند - مرادبلاغی، اسدآباد - کنگاور، تویسرکان - گنجنامه، نهاوند - نورآباد، تویسرکان - کنگاور قرار دارد همچنین در مجتمع خدماتی رفاهی پارس واقع در اتوبان همدان - ساوه یک پایگاه امداد جاده‌ای کانکسی اضافه شد.

او با بیان اینکه هم اینک ۱۸ پایگاه در استان فعال است گفت: ۷۸۶ عملیات امداد و نجات توسط امدادگران هلال احمر سال گذشته در همدان انجام شد که هشت هزار و ۹۴۹ نفر از این خدمات بهره‌مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان گفت: تجهیز و نونوار کردن ناوگان امدادی جمعیت هلال احمر با توزیع خودرو‌های خریداری شده در حال انجام است.

سنجربگی گفت: در حوزه آموزش ۲ هزار و ۴۸ دوره حضوری برای ۱۰۷ هزار نفر برگزار و یک هزار و ۲۷۹ محتوای آموزشی تولید و در فضای مجازی منتشر شد که ۳۲۷ هزار نفر از این محتوا‌ها بهره‌مند شدند.

او گفت: بر اساس تشکیلات مصوب سازمان امداد و نجات در هر استان باید یک تیم «واکنش سریع» فعال و مستقر شود که در همدان سال گذشته ۱۰ تیم یعنی برای هر شهرستان یک تیم تشکیل شد که ۲۴ ساعته در حال آماده باش هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان درباره آخرین وضعیت راه اندازی پایگاه پشتیبانی غرب کشور گفت: ایجاد این پایگاه نیازمند ۳۰ هکتار زمین است که تاکنون ۱۰ جلسه در این باره تشکیل شده، اما به نتیجه نرسیده ایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار